کولرگازی 12000 هیتاچی
نوشته شده توسط : هیتاچی

کولرگازی 12000 هیتاچی

 

این شرکت هرساله ۵۶ درصد از درامد خود را صرف تحقیق در مورد بهبود عملکرد سیستم های خود میکند تا بهترین کیفیت را دراختیار مشتریان خود قرار دهد . محصولات Hitachi دارای بهترین مهندسی روز در کنار زیبای محصول میباشد که باعث چشم گیر شدن محصول وبهبود عملکرد آن شده است.دستگاه nxv12ht با ظرفیت ۱۲ هزار قدرت بالایی در ایجاد سرما دارد و این کار را با بهره گیری از فیلتر های نانوتیتنیوم بدست اورده که هوایی وپاک و سالم را در اختیار ما قرار میدهد.این محصول در مقابل دمای ۵۵ درجه نیز بسیار عالی و خوب کار میکند و محیط اطراف را تحت کنترل میگیرد و دما را متعادل میسازد.البته در روزهای سرد نیز می توانید از قابلیت گرمایشی آن استفاده نمایید.این دستگاه دارای سیستم هوشمند قابل اعتماد ،فیلتر اولیه ضد کپک، شروع به کار مجدد خودکار، کنترل از راه دور با LCD، قطعات برقی ضد حریق، محافظ مدار با تاخیر ۳ دقیقه ای شروع به کار، تایمر ۱۲ ساعته و مبدل گرمایشی چند بعدی می باشد.فیلتر های مدرن کم مصرف ای مدل یکی از بهترین ویژگی های این محصول زیبا میباشد و توانسته است تا۹۹ درصد باکتری های هوای اطراف را تمیز کند.LED های تعبیه شده در یونیت داخل اتاق، اشعه موج کوتاه ماورای بنفش ساطع میکنند که باعث کشته شدن میکروبهای گرفتار شده در فیلتر شده و فن آنتی باکتریال با جلوگیری از رشد میکروبها، بهداشت و تمیزی بیشتر فضای اتاق را به ارمغان می آورد. کولر مدل nxv12ht از نوع دیواری  و با قابلیت سرما و گرمای عالی میباشند.دارای یک دریچه با پره هایی برای تنظیم هوای سرد و گرم به صورت افقی و عمودی می باشد که شما میتوانید از طریق کنترل آن تمام  هوای اطراف  ومحیط را طبق درخواست خود تغییر دهید.یکی از این ویژگی ها وجود حالت راه اندازی مجدد خودکار می باشد که باعث می شود تا در هنگام قطع و وصل شدن برق دستگاه با همان تنظیمات قبلی به طور خودکار روشن شود. از دیگر قابلیت های این مدل کم مصرف می توان به تایمر و حالت خواب آن اشاره کرد که شما می توانید با تنظیم این حالات از یک خواب راحت لذت ببرید.

 کولرگازی 12000 هیتاچی

شرکت هیتاچی ژاپنی از این فیلتر نانو تیتانیوم WASABI Air Purifying با ذرات پوشش داده شده و ضد باکتری قدرتمند، برای تامین هوای سالم و تازه استفاده نموده است.این فیلتر با یک کاتالیزور سبز چمنی اصلاح شده یک اثر ضد باکتری قدرتمند، ضد کپک، ضد آلرژی زا و بو زدا را ارائه می دهد. این فناوری جدید فیلتر تصفیه هوا در کولرگازی هیتاچی به طور موثر با غیر فعال کردن بیش از ۹۹.۹۹٪ از باکتری ها، هوای درون اتاق را همواره تمیز نگه میدارد.علاوه بر آن یکی دیگر از حسن های این محصول جلوگیری از گرد غبار و مواد الرژی زا است که میتواند عوامل تحریک کننده کسانی باشد که آسم دارندبه طور چشمگیری مانع رشد قارچ ها و در هوای اتاق می شود. همچنین این فناوری با فیلتر کردن هوا و پاک کنندگی آن تا ۸۲ درصد بوهای بد را تنها در یک ساعت از بین می برد.

 

شما می توانید راحتی و آسودگی خود را در هر لحظه حتی در طول شب به ارمغان بیاورید. با زمانبدی حالت های مختلف شما می توانید حتی در طول شب های گرم، از هوای تمیز و پاکیزه ی کولر nxv12ht لذت ببرید. وقتی که کولر هیتاچی مدل اینورتر ۱۲هزار  شما درحین عملکرد سرمایشی، گرمایشی یاعملکرد اتوماتیک می باشد با فشار دادن دکمه SLEEP بر روی کنترل از راه دور می توانید به راحتی این حالت را فعال نمایید. ابن حالت تا ۱۲ ساعت ادامه خواهد یافت و بعد از طی زمان مشخص کنسل خواهد شد.

فناوری اینورتر در مقایسه با سیستم های دارای سرعت ثابت موجب میشود که دمهای سریعتر و تا ۳۰% مصرف برق کمتر به درجه دمای انتخاب برسد.فناوری اینورتر بکار رفته در کولر گازی های کم مصرف هیتاچی همچنین باعث حذف کارکرد بی وقفه کمپرسور که اغلب برای حفظ دمای ثابت ضرورت دارد میشود.زمانی که دمای اتاق به درجه انتخابی به جای روشن و خاموش کردن موتور سیستم های کنترل اینورتر سرعت کمپرسور کولرگازی nxv12ht را روی حالت مصرف صرفه جویانه برق تنظیم میکند تا دمای مورد نظر ثابت باقی بماند.





:: برچسب‌ها: کولرگازی 12000 ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: